۰

تخفیف‌های روزانه 👈

چگونگی استحمام عروس هلندی


عروس هلندی‌ها، به استحمام روزانه علاقه دارند اما این به معنای اجازه داشتن شما برای شستن آن‌ها نیست! درواقع، عروس هلندی معمولاً با استفاده از وان آبی که برایش آماده‌شده است، کار شست‌وشو را انجام می‌دهد. اگر آن‌ها احساس کنند که نیاز به دوش گرفتن دارند، به‌راحتی در وان آبی که برایشان فراهم کردید، آب‌تنی می‌کنند و نیازی نیست که شما این کار را برای آن‌ها انجام دهید.


نکات ضروری برای استحمام عروس هلندی:


شما می‌توانید ظرفی با عمق مناسب و دهانه‌ای که عروس هلندی بتواند به‌راحتی حمام کند را برای او فراهم کنید. این ظرف را به‌اندازه‌ای پرکنید که نیمی از آن با آب بدون کلر و گرم پر شود. می‌توانید از آب تصفیه‌شده استفاده کنید یا آب را در محیطی بگذارید تا کلر آن از بین برود و سپس به پرنده‌ بدهید.

 


اگر عروس هلندی‌ دوست دارد زیر جریان آب قرار بگیرد و حمام کند، می‌توانید اجازه دهید که زیر جریان آب شیر سینک ظرف‌شویی که به میزان کم بازشده و دمای آب ولرم دارد، استحمام کند. بعد از پایان شستشو، او را در قفس یا محیط استراحتش قرار داده تا به پرهایش رسیدگی کند و بدنش را خشک کند. روش دیگر، اسپری کردن آب است. برای این کار، می‌توانید از اسپری آب گرم استفاده کنید اما توجه داشته باشید که آب را به‌صورت مستقیم و با شدت به سمت پرنده نپاشید. بهتر است آب را به سمت بالا اسپری کنید تا قطرات آب به‌صورت مه روی سر پرنده بیافتد و سپس به او اجازه دهید تا پرهایش را خشک کند. برای این‌که عروس هلندی دلبندتان حمامی لذت‌بخش را تجربه کند، به نکات زیر توجه نمایید:


• زمان مناسب استحمام عروس هلندی‌، صبح است. بهتر است این کار را درزمانی انجام دهید که هوا کمی گرم‌تر شده باشد اما صبح خیلی زود نباشد. با این کار، پرنده زمان کافی در اختیار دارد تا پس از استحمام به پرهایش رسیدگی کند و در طی ظهر در معرض آفتاب ملایم قرارگرفته و پرهایش را خشک و مرتب کند.


• حتماً توجه داشته باشید که پرنده در زمان استحمام نباید در مقابل کوران هوا، پنجره باز یا کولر قرار گیرد تا از ایجاد سرمازدگی در او جلوگیری شود.

 


•    مهم است که تا حد امکان از استحمام دستی عروس هلندی‌ و استفاده از شامپو یا مواد شوینده خودداری کنید. این اقدامات ممکن است باعث از بین رفتن چربی مفید روی پرها شده و باعث شکنندگی پرها گردد.


•    بعد از استحمام، به پرنده اجازه دهید پرهایش را خشک کند و به آن‌ها رسیدگی کند.به‌هیچ‌عنوان از سشوار یا حوله برای خشک‌کردن پرنده استفاده نکنید زیرا این اقدام ممکن است به پرها و پوست او آسیب برساند.

 

 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

جدیدترین مطالب

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش