۰

تخفیف‌های روزانه 👈

12 خصوصیت مشترک در میان تمام گربه‌ های خانگی

 

افرادی که گربه خانگی دارند، از لذتی که گربه‌ها به خانه‌هایشان می‌آورند باخبرهستند که البته در کنار آن دغدغه‌هایی نیز خواهند داشت. مهم نیست که گربه‌تان چند بار در طول شب از خواب بیدارتان می‌کند؛ مهم این است که تا آخر عمر دوست‌شان خواهید داشت. به این 12 خصوصیتی که صاحبان گربه‌ها از آن باخبرند، توجه کنید:

 

1-مشکل عکاسی کردن از گربه‌ ها:
از نظر صاحبان گربه‌ها، آن‌ها زیبا‌ترین و بامزه‌ترین موجودات هستند اما عکس‌هایی که از آن‌ها می‌گیرند، به‌خاطر حرکات سریع آن‌ها تار می‌شود و یا این‌که جلوی دوربین در حال غرولند کردن هستند. واقعا برای صاحبان آن‌ها خسته‌کننده است اما همچنان امیدوار هستند که بتوانند زیباترین عکس‌ها را از آن‌ها بگیرند.


2-می‌ دانید تمام روز را چطور و کجا سپری کرده‌است:
همیشه به‌راحتی می‌توان حدس زد که وقتی سرکار بود‌ه‌اید، گربه‌تان کل روز را چطور سپری کرده است. از دسته مو‌هایی که روی مبل یا حتی میز ناهارخوری پخش شده‌اند، مشخص است که گربه کل روز را خوابیده است یا بازی کرده است.

 


3-خانه‌تان پر از اسباب‌بازی‌ های ریز ‌و ‌درشت و رنگارنگ است:
همیشه در منزل، زیرمبل‌ها و کمدها اسباب‌بازی‌ها، توپ‌های ریز ‌و ‌درشت پخش است که گربه‌ها هنگام بازی پخش کرده‌اند و این توپ‌ها زیر پای افراد خانواده می‌رود.


4-گربه‌تان مثل ساعت زنگ ‌دار می‌ماند:
گربه‌ها هر وقت احساس تنهایی کنند، مانند ساعت زنگ‌دار عمل می‌کنند و صاحب‌شان را بیدار می‌کنند. آن‌ها هر زمانی که صاحب‌شان را از خواب بیدار می‌کنند و مطمئن می‌شوند که کامل از خواب پریده‌اند، بدون توجه به آن‌ها از اتاق بیرون می‌روند و استراحت می‌کنند!


5-مبل ‌هایتان نابود شده اند:
معمولا گربه‌ها بر‌روی وسایل خانه مانند: مبل‌ها، تخت، میز و صندلی ناخن می‌کشند، بنابراین بهتر است برایش اسکرچر بخرید تا وسایل‌ خانه‌تان کمتر  آسیب ببینند.


6-موهای گربه:
معمولا ریزش موی گربه زیاد است و تقریباً جارو کردن یا حتی برس کشیدن آن غیر‌ممکن می‌باشد. در چنین شرایطی، بهتر است برای جمع کردن مو‌های چسبیده‌ به لباستان از پرزگیر استفاده کنید.

 

7-گلوله مویی:
معمولا گربه‌ حتی اگر در سراسر خانه بتواند گلوله‌مویی را بالا بیاورد اما در نهایت می‌گردد تا لباسی که کنار خانه است پیدا کند و روی آن گلوله‌مویی را بیرون بریزد!


8-می‌دانید که گربه‌ ها چقدر رخت ‌های شسته ‌شده و تر و تمیز را دوست دارند:
یک قانون نانوشته وجود دارد که اگر گربه‌ها، هر جای خانه لباس‌های نو یا شسته شده و تروتمیز پیدا کنند، صددرصد روی آن‌ها می‌خوابند.


9-بردن گربه به دامپزشکی:
هنگام بردن گربه‌ها به کلینیک، آن‌ها تمام مسیر تا رسیدن به کلینیک سر‌و‌صدا می‌کنند و باعث ایجاد استرس در صاحب‌شان می‌گردند. صاحبان گربه هر بار باید به‌سختی او را وارد باکس حمل‌و‌نقل ‌کنند و این کار باعث می‌شود که احساس ناخوشایندی پیدا ‌کنند.

 


10-زخمی و خراشیده شدن دست و پاها‌یتان:
گربه‌ها وقتی خیلی سرحال و بازیگوش می‌شوند؛ صاحب‌شان را چنگ می‌زنند و زخمی می‌کنند اما با این حال، از نظر صاحبان گربه‌ها، آن‌ها موجوداتی دوست‌داشتنی هستند.


11-نگهداری جعبه‌های خالی برای گربه‌:
صاحبان گربه هر وقت وسیله‌ای می‌خرند، جعبه کارتنی‌اش را برای آن‌ها نگه می‌دارند تا یکی دو هفته‌ای با آن سرگرم ‌باشند و همان جا بخوابند. انگار گربه‌ها جعبه‌های کارتنی را از تخت‌خواب‌های گرم و نرم، بیشتر دوست دارند!


12-مشکل بزرگی به نام ظرف خاک:
بدترین چیزی که صاحب گربه با آن سر و کار دارد، زمانی است که حیوان با ظرف خاکی مواجه می‌شود و در نهایت تمام خاک‌ها را با پا بیرون می‌ریزد. حتی اگر برایش دستمال‌های جذابی گذاشته‌ باشید که دست‌هایشان را با آن خشک کنند اما انگار ریختن خاک‌ها به بیرون برایشان معنی دیگری دارد.

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده

جدیدترین مطالب

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش