۰

تخفیف‌های روزانه 👈

نکاتی درباره سفر با حیوان خانگی

سفر با حیوانات خانگی، می‌تواند تجربه‌ای بسیار خوشایند و هیجان‌انگیز باشد. اگر قصد سفر با حیوان خانگی‌‌تان را دارید، باید ابتدا با قوانین و مقررات مربوط به حمل و نگهداری حیوانات در مکان‌های مختلف آشنا شوید و تجهیزات ضروری مانند: آب، داروها، لوازم بهداشتی، باکس یا کریر را به‌همراه داشته باشید. همچنین باید به‌خوبی برنامه‌ریزی کنید و اطمینان حاصل نمایید که امکانات لازم برای حیوانات، در هر مکانی که می‌خواهید با حیوان خانگی‌تان بروید، وجود داشته باشد. در این مطلب، به معرفی برخی از نکات ضروری درباره سفر با حیوان خانگی می‌پردازیم:


تهیه کامل مدارک:


بهتر است  قبل از سفر، نسبت به تهیه کامل مدارک لازم برای شرکت هواپیمایی و کشور مقصدتان اطمینان کامل حاصل کنید زیرا در صورت ناقص بودن مدارک، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی از سوار‌کردن حیوانات خانگی جلوگیری می‌کنند.


انتخاب باکس مناسب:


شرکت‌های هواپیمایی برای جا‌به‌جایی حیوانات خانگی، مشخصات خاصی را برای باکس‌های حمل و نقل درنظر می‌گیرند. بهتر است قبل از سفر، باکسی که برای شرکت هواپیمایی‌ قابل تأیید می‌باشد، تهیه کنید. اگر حیوان خانگی‌تان را به قسمت بار یا کارگو می‌سپارید، باکس باید از استحکام کافی برخوردار باشد و درب باکس‌ها قابلیت قفل شدن داشته باشند. بهتر است باکس‌ دارای تهویه مناسب باشد و سعی کنید از پَدهای جاذب در زیر باکس استفاده کنید.

 


تغذیه قبل از سفر:


بهتر است  آخرین وعده غذایی  حیوان خانگی‌تان، 6ساعت قبل از پرواز باشد چون یکی از عوارض پرواز، حالت تهوع و استفراغ می‌باشد.

 

استفاده از آرام بخش:


معمولاً شرکت‌های هواپیمایی از پذیرش سگ‌ها یا گربه‌هایی که از آرام‌بخش استفاده کرده باشند، ممانعت به‌عمل می‌آورند. اگر فکر می‌کنید اضطراب و استرس ناشی از پرواز در حیوان خانگی شما بسیار زیاد خواهد بود، با مشورت دامپزشک‌تان از داروهای مناسب با دوز مناسب استفاده کنید. استفاده از داروهای آرام‌بخش بدون مشورت با دامپزشک، می‌تواند نتایج جبران‌ناپذیری داشته باشد.


 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده

جدیدترین مطالب

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش