۰

تخفیف‌های روزانه 👈

اسباب بازی های محبوب طوطی ها


طوطی‌ها پرنده‌های بازیگوشی هستند که دوست دارند در هنگام بیکاری، با اسباب‌بازی‌هایی سرگرم شوند. در غیر این صورت، آن‌ها احتمالاً افسرده خواهند شد و ممکن است به وسایل خانه آسیب برسانند یا به پر کردن محیط اطراف بپردازند. بنابراین، بهتر است که اسباب بازی‌های مناسبی برای آن‌ها فراهم شود تا در هنگام بیکاری‌شان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند و شادابی‌شان را حفظ کنند.


در خرید اسباب‌بازی برای طوطی‌ها، بهتر است از محصولات مارک‌های معتبر و باکیفیت استفاده شود تا احتمال آسیب رساندن به آن‌ها کاهش یابد. همچنین، بهتر است که اسباب‌بازی‌هایی که قرار است برای پرنده خریداری شوند، وکیوم شده باشند تا از آلودگی‌های ممکن در مسیر حمل و نقل جلوگیری شود. ضمن این‌که، برای حفظ سلامتی پرنده‌ بهتر است که چندین نوع مختلف اسباب‌بازی در قفسشان قرار دهید. این کار به آن‌ها اجازه می‌دهد که با تنوع و تغییرات در محیط‌شان، احساس خستگی و بیزاری نکنند و همیشه با شادابی و خوشحالی زندگی کنند. در ادامه این مقاله، به معرفی اسباب‌بازی‌های محبوب طوطی‌ها می‌پردازیم:


 اسباب بازی های جستجوی غذای طوطی:

 

اسباب بازی‌های جست‌‌و‌جوی غذا برای پرورش پرنده بسیار مفید هستند. این بازی‌ها طبیعت را برای پرنده شما تداعی می‌کنند و او را به ذات و غریزه‌شان باز می‌گردانند. همچنین بازی با این اسباب‌بازی، باعث ورزش ذهنی و رشد فکر پرنده می‌شود. اسباب‌بازی‌های جستجوی غذا، از پلاستیک مقاوم ساخته شده‌اند و برای پرنده ناخوشایند نیستند. با داشتن چند اسباب‌بازی مختلف، می‌توانید هر بار با یک روش مختلف غذای پرنده را مخفی کنید و هوش او را تقویت کنید."


 اسباب بازی های جویدنی طوطی:

 

پرنده‌ها عاشق پاره کردن اسباب‌بازی‌هایشان هستند زیرا این کار به آن‌ها حس فوق‌العاده‌ای می‌دهد و فکر می‌کنند کاری را به انجام رسانده‌اند و از آن لذت می‌برند. این فعالیت برای پرنده‌ها یک ورزش است و از سلامت منقارشان نیز مراقبت می‌کند. پرنده‌ها نباید در جویدن اسباب‌بازی‌هایشان محدودیت داشته باشند و حتی بعضی از آن‌ها بعد از تمیز کردن قفس، شروع به پاره کردن یکی از اسباب‌بازی‌هایشان می‌کنند که این نشانه لجبازی نیست بلکه این فعالیت برایش مفرح است. شما می‌توانید اسباب‌بازی‌هایی از چوب، چرم، پلاستیک، کاغذ و یا طناب کتانی برای پرنده‌تان درست کنید و به او ارائه دهید.

 


اسباب بازی هایی برای فعالیت بدنی طوطی:


تاب‌ یکی از اسباب‌بازی‌هایی است که برای پرورش عضلات و تمرین تعادل و نوسان ماهیچه‌های طوطی‌ها بسیار مفید است. طوطی‌سانان به‌شدت از این بازی لذت می‌برند و می‌توانند حتی بر روی تابشان به خواب بروند. این اسباب‌بازی‌ها در بازار به شکل‌های مختلفی در دسترس هستند و ممکن است با اسباب‌بازی‌های دیگر ترکیب شوند. بعضی از آن‌ها قطعات قابل جویدن در اطرافشان دارند یا اسباب‌بازی‌های دیگری به آن‌ها متصل شده که پرنده می‌تواند از همه آن‌ها استفاده کند. اسباب‌بازی‌های دائمی از موادی مانند پی‌وی‌سی، پلاستیک سخت و فلز ساخته می‌شوند و بسیار مقاوم هستند. این اسباب‌بازی‌ها برای پرندگانی با جثه بزرگتر ساخته می‌شوند و منقار بزرگ آن‌ها نمی‌تواند به‌سادگی این اسباب‌بازی‌ها را خراب کند.


 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده

جدیدترین مطالب

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش