۰

تخفیف‌های روزانه 👈

انواع قلاده گربه


افرادی که به فکر خرید قلاده برای گربه‌های خانگی هستند، کمتر پیدا می‌شوند. گربه‌ها، بدون توجه به نژادشان، به‌طور کلی خطری برای دیگران ندارند که استفاده از قلاده برای آن‌ها ضروری باشد. ضمناً گربه‌ها مانند سگ‌ها، قابلیت پذیرش دستورات ندارند، بنابراین استفاده از قلاده برای آموزش آن‌ها ضروری نیست. علاوه بر این، صاحبان گربه‌ها کمتر به فکر بردن آن‌ها به فضای خارج از منزل می‌افتند. به همین دلیل، برای گربه کمتراز سگ‌ها، از قلاده استفاده می‌شود.


قلاده زیبایی گربه: 


اکثر قلاده‌های استفاده شده برای گربه‌ها، قلاده‌های تزئینی هستند که به آن‌ها زنگوله‌ای نیز اتصال داده شده است. هدف از تهیه این قلاده‌ها، تزئین و زیبا کردن حیوان است و در عین حال، مسیر حرکت گربه در داخل خانه را نیز نشان می‌دهد. گربه‌ها  بسیار آرام راه می‌روند، به‌طوری که ممکن است هرگز حضورشان را در نزدیکیتان احساس نکنید اما اگر شما با این خصوصیت آن‌ها و ظهور ناگهانی آن‌ها بالای سرتان مشکلی ندارید، به زنگوله‌های ریز نیازی نخواهید داشت.به‌خصوص اگر گربه‌ زرنگ باشد و توانایی راه‌رفتن به‌صورت بی‌صدا را داشته باشد.

به هر حال، اگر قصد استفاده از زنگوله برای گربه را دارید، بهتر است او را از کودکی به آن عادت دهید. گربه‌های بالغ عموماً با زنگوله سازگار نمی‌شوند و آن را قبول نمی‌کنند. برای آن‌ها بهترین قلاده‌ها، قلاده‌هایی هستند که به‌راحتی قابل باز و بسته شدن هستند و موهایشان در آن‌ها گره نمی‌خورد.

 

 

قلاده پیاده روی گربه: 
همه گربه‌ها و صاحبان آن‌ها به یک شکل نیستند. برخی افراد علاقه‌مند هستند که با گربه‌های خانگی‌شان به پیاده‌روی بروند. در این حالت، نیاز به قلاده‌هایی دارند تا بتوانند حیوان را نزدیکشان نگه دارند. این قلاده‌ها گردنی نیستند بلکه به دور بدن گربه بسته می‌شوند و به‌شکلی شبیه هارنس سگ هستند. قلاده‌های گردنی برای گربه‌ها استفاده نمی‌شوند زیرا استفاده از آن‌ها در مواجهه با حرکات ناگهانی و پرش‌های گربه، می‌تواند به او آسیب جدی وارد کند. البته قلاده‌هایی که دور بدن بسته می‌شوند، برای حیوان خطری ندارند و صاحب گربه می‌تواند به‌راحتی با حیوانش پیاده‌روی ایمن را تجربه کند. با این حال، پیاده‌روی با گربه، همچنان به اندازه پیاده‌روی با سگ راحت نیست و کنترل کردن او به‌هیچ عنوان ساده نیست. به همین دلیل، اغلب افراد ترجیح می‌دهند به جای پیاده‌روی،  گربه را در حیاط خانه سرگرم کنند و یک یا دو ساعت در روز او را در آنجا سرگرم کنند.

 

قلاده‌های ضد کنه: 


استفاده از این قلاده‌ها اغلب در زمانی توصیه می‌شود که سگ یا گربه قرار است سفری را تجربه کند یا در محیطی خارجی و جدید باشد. این قلاده‌ها نقش مراقبتی ندارند و هدفشان نگه داشتن حیوان در کنار‌تان نیست بلکه فقط قرار است از حیوان در برابر انگل‌های خارجی مانند: کنه و شپش مراقبت کنند.

برخی افراد معتقدند که نه‌تنها در سفرها، بلکه در تمام زندگی، سگ یا گربه می‌تواند این قلاده را بر گردن داشته باشد و برای‌شان ضرری نخواهد داشت اما افراد دیگر معتقدند تا وقتی سگ یا گربه در محیط امن و تمیز خانه هستند، دلیلی برای استفاده از قلاده وجود ندارد. به هر حال، این قلاده‌ها برای سگ یا گربه‌های بالای دو ماه استفاده می‌شوند و هر کدام از آن‌ها تا ۴ ماه کارآیی دارد. بعد از آن، باید دوباره یک قلاده نو تهیه کنید.

 

 

قلاده برای درج مشخصات:


استفاده از قلاده‌های تزئینی نیز می‌تواند برای قرار دادن مشخصات حیوان و شماره تلفن صاحبش روی آن‌ها به‌کار رود تا در صورت گم شدن گربه، یابنده بتواند او را به صاحبش بازگرداند اما ممکن است برخی گربه‌ها نسبت به این قلاده‌های ظریف و تزئینی علاقه نشان ندهند. برخی از آن‌ها ممکن است در ابتدا با کنجکاوی و لذت این قلاده روی گردنشان تحمل کنند و از صدای زنگوله‌ها لذت ببرند اما پس از مدتی ممکن است به آن عادت کنند و سعی کنند آن را از گردنشان بردارند. بنابراین، اگر متوجه شوید حیوان اذیت می‌شود یا با این قلاده تزئینی راحت نیست، بهتر است آن را باز کنید. اهمیت راحتی و آسایش حیوان در استفاده از قلاده‌ها را به خاطر داشته باشید.

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

جدیدترین مطالب

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش