۰

تخفیف‌های روزانه 👈

مزیت‌های سیرابی برای سگ‌ها


بسیاری از صاحبان سگ‌ها سیرابی به حیوانات خانگی‌شان می‌دهند اما باید به این نکته توجه داشت که همه سگ‌ها از سیرابی لذت نمی‌برند. قبل از ارائه سیرابی به سگ، بهتر است با دامپزشک مشورت کنید تا مطمئن شوید که حیوان خانگی شما هیچ آسیبی از خوردن آن نمی‌بیند.


سیرابی چیست؟


 به لایه داخلی (آستر) معده گاو، گوسفند یا سایر نشخوارکنندگان سیرابی می‌گویند که بافتی جویدنی دارد. این غذا طعم ملایمی دارد که آن را به خوراکی خوشمزه‌ای برای سگ‌ها تبدیل کرده است. سیرابی عضوی گوشتی از معده نشخوارکنندگان است که مردم نقاط مختلف جهان، سالیان طولانی است که به مصرف آن می‌پردازند. همچنین، سیرابی منبع غذایی معتبری برای حیوانات خانگی است. از تمیزی آن اطمینان حاصل کنید و به حیوان خانگی‌تان ارائه دهید. این غذا می‌تواند منبع خوبی از پروتئین‌ها، چربی‌ها، مواد معدنی و ویتامین‌ها برای سگ باشد.


فواید سیرابی برای سگ:


سیرابی برای حیوانات خانگی مانند سگ‌ها، می‌تواند فواید زیادی داشته باشد. مهم‌ترین مزایای سیرابی برای سگ‌ها، به شرح زیر می‌باشند:


1. تقویت سیستم گوارش:

سیرابی حاوی لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس است که به بهبود عملکرد معده و روده کوچک کمک می‌کند. این باکتری پروبیوتیک می‌تواند به هضم و جذب مواد مغذی کمک کرده و همچنین تخلیه مواد زائد روده را بهبود ببخشد.


2. تقویت سیستم ایمنی:

با تنظیم تعادل باکتری‌های داخل روده، سیرابی می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی سگ کمک کند تا در مقابل بیماری‌ها و عفونت‌ها مقاومت بهتری داشته باشد.


3. حذف سموم:

سیرابی دارای کلروفیل است که می‌تواند به تصفیه غدد لنفاوی و حذف سموم از بدن کمک کند. این اقدام می‌تواند به اکسیژن‌رسانی بهتر به سلول‌ها و افزایش سلامت عمومی سگ کمک کند.

 


4. پوست و پوشش سالم‌تر:

سیرابی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است که به خاطر خواص ضدالتهابی شناخته می‌شود. همچنین حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مفیدی است که به تقویت پوست و مو در سگ‌ها کمک می‌کند.


5. کاهش التهاب بدن:

سیرابی حاوی مواد مغذی مختلف به‌ویژه اسیدهای چرب ضروری، است که می‌تواند در مدیریت التهاب‌های گوناگون کمک کند. این موضوع ممکن است به تسکین التهاب‌های مفید برای سگ‌ها،  ازجمله: التهاب‌های روده، آرتریت و حتی آلرژی‌های پوستی، منجر شود.


6. تقویت استخوان:

  سیرابی منبعی غنی از کلسیم است. هر اونس سیرابی معادل 20 میلی‌گرم کلسیم دارد که می‌تواند به تقویت استخوان‌های سگ‌ها کمک کند. این منبع طبیعی کلسیم می‌تواند جهت حفظ سلامت استخوان‌ها استفاده گردد. مصرف منظم و مناسب سیرابی، می‌تواند به بهبود سلامتی و راحتی سگ‌ها کمک کند. بااین‌حال، مطمئن شوید که مقدار مصرفی مناسب برای اندازه و نیازهای سگ شما است و همچنین با دامپزشک مشورت کنید.


به سگ‌ سیرابی بدهید:


محصولات حاوی سیرابی را در پت‌شاپ‌ها یافته و آن‌ها را  خریداری کنید. مطمئن شوید که سیرابی تمیز و سالم باشد و از نوع خشک یا منجمد باشد. هنگام تغذیه حیوان خانگی‌ با سیرابی، همیشه ظرف آب تمیز در دسترس داشته باشید.

 

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

جدیدترین مطالب

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش