۰

تخفیف‌های روزانه 👈

آموزش نصب کاور ناخن گربه


معمولاً، گربه‌ها با ناخن‌هایشان مبلمان، وسایل خانه و حتی افراد را می‌خراشند. کاور ناخن، راه‌کاری مؤثر برای حفظ سلامت ناخن‌های گربه است و ارزش خرید و استفاده را دارد. در این مطلب قصد داریم تا چگونگی استفاده از کاور ناخن گربه را به شما عزیزان آموزش دهیم. لطفاً تا انتهای این مطلب، ما را همراهی فرمایید:


آماده کردن گربه:


برای استفاده مؤثر از کاور ناخن برای گربه‌تان، این مراحل را دنبال کنید:


1. ابتدا، ناخن‌های گربه را کوتاه کنید. برای این منظور، از چاقوی ناخن‌گیر مخصوص تیز استفاده کنید.


2. گربه را در حالتی کاملاً راحت بنشانید. این حالت بستگی به گربه شما دارد، بنابراین سعی کنید او را در حالتی که بهترین رفتار را نشان می‌دهد، بنشانید. از تجربه‌ شخصی‌ با گربه استفاده کنید.


3. پنجه‌های گربه را به‌دقت در دستتان بگیرید. این کار را به‌آرامی و با آرامش انجام دهید تا به او استرس وارد نکنید. اگر گربه حرکت کرد، دستتان را بلافاصله جدا کنید تا آسیب نبیند.

 


4. مطمئن شوید که انگشت شست و سبابه‌ شما دقیقاً در محل رویش ناخن گربه قرار دارد. این موضوع در کوتاه کردن مناسب ناخن‌های گربه اهمیت فراوانی دارد.


5. همیشه تنها یک یا دو ناخن را در هر نوبت کوتاه کنید تا گربه شما دچار استرس نشود. 


6. اگر تجربه یا احساس راحتی لازم برای انجام این کار را ندارید، بهتر است از دامپزشک یا فردی متخصص در این زمینه کمک بگیرید.


با انجام این مراحل، می‌توانید ناخن‌های گربه‌ را کوتاه کرده و از کاور ناخن استفاده نمایید تا وسایل خانه و مبلمان‌ شما در امان باشند.


نحوه نصب کاور ناخن گربه:


برای نصب کاور ناخن گربه‌، ابتدا باید کاور مناسبی را برای ناخن‌های گربه انتخاب کنید. کاورهای ناخن مخصوص گربه‌ها، در سه سایز مختلف (کوچک، متوسط و بزرگ) وجود دارند. انتخاب سایز مناسب بستگی به وزن گربه دارد. بر روی بسته‌بندی کاور ناخن، توضیحاتی داده‌شده که به شما می‌گوید که آیا این کاور برای گربه‌تان مناسب است یا خیر؟ همچنین، می‌توانید از میان رنگ‌های مختلف کاور، رنگ محبوبتان را انتخاب کنید.

 


سپس مواد لازم برای نصب کاور را آماده کنید. در بسته‌بندی کاور ناخن معمولاً چسب، اپلیکاتور و ابزار کاربردی دیگری نیز قرار دارند. به‌دقت دستورالعمل‌های همراه با محصول را مطالعه کرده و مواد لازم را آماده کنید. در پایان، از کمک فردی دیگر استفاده کنید. زمانی که آماده هستید تا کاور را روی ناخن‌های گربه‌تان بچسبانید، بهتر است برای کمک از دوست یا فردی دیگر درخواست کنید که شمارا در این کار یاری کند. ازآنجاکه انجام این کار نیازمند آرامش و دقت است، بهتر است تا شخصی گربه را نگه دارد و دیگری کاور را بر روی ناخن‌ها بچسباند.

 

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

جدیدترین مطالب

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش