۰

تخفیف‌های روزانه 👈

۵ باور اشتباه درباره نژاد پیت‌بول


هر نژاد سگ با کلیشه‌هایی مرتبط است اما اغلب آن‌ها هیچ مبنایی در واقعیت ندارند. در این مقاله نگاهی به پنج باور اشتباه درباره نژاد سگ پیت‌بول خواهیم انداخت و راهکارهایی برای رفع این باورهای اشتباه ارائه می‌دهیم:


پیت‌بول‌ها خطرناک ترین نژاد:


طبق تحقیقات انجمن دامپزشکی آمریکا، نژاد سگ عامل مهمی برای گاز گرفتن آن‌ها می‌باشد و در مطالعه‌ای دیگر مشخص شد که سگ‌هایی که تصور می‌شود پیت‌بول هستند، در حدود 60 درصد مواقع به اشتباه شناسایی می‌شوند. علاوه بر این، از هر سه سگ پناهگاه، یک سگ به اشتباه به‌عنوان پیت‌بول شناسایی می‌شود.


پیت بول ها تهاجمی تر از سایر نژادها:


هیچ شواهد مشخصی وجود ندارد که نشان دهد چه نژادی از سگ‌ها نسبت به سایر نژاد‌ها پرخاشگری بیشتری نشان می دهد. در یک مطالعه، گلدن رتریور‌ها با نژاد‌های مشمول قوانین سگ خطرناک در آلمان، مانند پیت‌بول، مقایسه شدند و مشخص شد که تفاوت بسیار کمی در پرخاشگری بین آن‌ها وجود دارد.


قفل کردن فک :


گاهی اوقات تصور می‌شود که پیت‌بول تریر‌ها می‌توانند فک‌هایشان را قفل کنند و گازهای قوی‌تری بگیرند اما این باور درست نیست چون هیچ نژاد سگی نمی‌تواند فکش را قفل کند. در واقع، گاز گرفتن پیت‌بول‌ها، قوی‌تر از ماستیف انگلیسی یا روتوایلر نیست. طبیعتاً سگ‌های بزرگ‌تر، گاز قوی‌تری نسبت به سگ‌های کوچک‌تر دارند اما این امر ذاتاً احتمال گاز گرفتن آن‌ها را افزایش نمی‌دهد.


نیاز به روش‌های آموزشی سخت:


گاهی اوقات صاحبان پیت‌بول بر این باورند که سگ‌هایشان نیاز به روش‌های سنگین‌تری در آموزش دارند اما باید به‌خاطر داشت که نیازی نیست با نژاد پیت‌بول خشن‌تر از سایر نژادها رفتار کنید. بنابراین با استفاده از روش‌های مثبت و نرم‌تر، می‌توان به نتایج بهتری دست یافت.

 

گرفتن یک پیت‌بول:


درست است که هنگام انتخاب سگ، باید تحقیق زیادی کنید تا سگ مناسب خودتان را پیدا کنید اما این ایده که پیت‌بول‌ها قابل پذیرش نیستند، اشتباه است. البته رفتار همه سگ‌ها یکسان نیست و ممکن است پیت‌بولی که به فرزندی قبول می‌کنید، قبلاً در معرض بدرفتاری یا آزار قرار گرفته باشد اما این موضوع به آن معنا نیست که انتخاب نژاد پیت‌بول، انتخاب نادرستی برای شما است. مهم‌ترین نکته در انتخاب یک سگ مناسب، این است که درباره سابقه سگ و هر گونه مسائل بهداشتی یا رفتاری سؤالاتی بپرسید تا مطمئن شوید که او انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد.

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده

جدیدترین مطالب

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش