۰

تخفیف‌های روزانه 👈

طرز تهیه سوپ برای گربه


گربه یک  حیوان خانگی است که مراقبت از او، نیاز به توجه و دقت بالایی دارد. این حیوان خانگی اغلب رژیم غذایی مخصوص دارد و هر غذایی را نمی‌خورد. اگر تمایل دارید که تغییری در رژیم غذایی گربه خانگی‌تان به‌وجود آورید، می‌توانید از سوپ در برنامه غذایی آن‌ها استفاده کنید. این غذا با مواد غذایی مختلفی تهیه می‌شود که معمولاً طعم آن برای گربه‌ها دلنشین می‌باشد. سوپ برای همه‌ گربه‌ها در هر سن و شرایطی مناسب است‌ و باعث ایجاد مشکل نمی‌شود. در این مقاله  دستور پخت چند نمونه از انواع سوپ برای گربه را بیان می‌کنیم تا شما بتوانید با غذایی خوشمزه از حیوان محبوب‌تان پذیرایی کنید:


سوپ گربه:


برای تهیه غذای گربه به ذائقه او بسیار دقت کنید. سوپ گربه یکی از غذاهایی است که معمولاً این حیوانات به آن علاقه دارند. سوپ غذایی است که علاوه بر داشتن مواد مغذی، آبکی است و به مقدار قابل توجهی آب بدن گربه را فراهم خواهد کرد. خوردن سوپ باعث استحکام استخوان‌ها می‌شود و آن‌ها را تقویت می‌کند. هم‌چنین باعث شادابی موها و پوست گربه می‌گردد و عملکرد دستگاه گوارش گربه با خوردن سوپ بهتر است. برای تهیه سوپ می‌توانید از مواد غذایی که گربه شما به آن‌ها علاقه دارد استفاده کنید. 


انواع سوپ گربه:


انواع مختلفی از سوپ برای گربه وجود دارد که به ذائقه او بستگی دارد. این سوپ‌ها دارای برخی مواد مشترک هستند اما تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند. در ادامه تعدادی از انواع سوپ برای گربه معرفی خواهند شد:


سوپ مرغ برای گربه:


گربه‌ها حیوانات گوشت‌خواری هستند و برای تأمین پروتئین بدن آن‌ها، باید از گوشت‌های مرغ، ماهی، گوسفند و... استفاده کنید. یکی از انواع سوپ‌ها برای گربه، با مرغ پخته می‌شود. در ادامه مراحل پخت سوپ مرغ را آموزش می‌دهیم:

 

اول مرغ‌ها را درون قابلمه‌ای بگذارید و روی آن‌ها آب بریزید. قابلمه را روی شعله بگذارید تا آب به جوش آید و مرغ‌ها به‌خوبی بپزند.بعد از پختن مرغ‌ها، کمی صبر کنید تا خنک شوند و آن‌ها را به‌صورت ریش‌ریش درآورید.درون آبی که مرغ‌ها را پختید، سبزیجات را اضافه کنید و بعد از این‌که سبزیجات کمی نرم شدند، مرغ را به آن‌ها اضافه کنید. بعد از پخت سبزیجات و مرغ‌ها، حبوبات را اضافه کنید. حبوبات و سبزیجات که به‌خوبی پخته شدند، باید جو پرک را به محتویات اضافه و آن‌ها را هم بزنید و در آخر باید کمی صبر داشته باشید تا سوپ به‌خوبی جا بیفتد. بعد از جا افتادن، آن را درون یک طرف بریزید و جلوی گربه‌تان بگذارید.

 

سوپ پای مرغ برای گربه:


یکی دیگر از سوپ‌ها برای گربه با پای مرغ درست می‌شود. این سوپ خانگی برای گربه بسیار ساده می‌باشد. برای تهیه سوپ پای مرغ مراحل زیر را دنبال کنید: 

 

 

پای مرغ استحکام زیادی دارد و بهتر است یک روز قبل از درست کردن سوپ آن را به‌خوبی بپزید. آب پای مرغ را دور نریزید. روز بعد آب پای مرغ را روی شعله قرار دهید و بعد از آن هویج و نخود فرنگی را به آن اضافه کنید. مرغ‌ها را درون آب بپزید و سپس آن‌ها را ریش‌ریش کنید و به هویج و نخود فرنگی اضافه کنید. در آخر سنگدان و برنج و جو پرک را درون قابلمه بریزید. 20 دقیقه فرصت دهید تا سوپ جا بیفتد  بعد از آن سوپ حاضر است.

 

سوپ گوشت و سبزیجات برای گربه:

 

علاوه بر مرغ، شما می‌توانید با گوشت گاو نیز سوپی را برای گربه بپزید. مراحل تهیه این سوپ به شرح زیر است:

گوشت‌ها را به همراه استخوان گوشت گاو درون یک قابلمه بریزید و روی آن‌ها آب بریزید تا آب کاملا روی گوشت و استخوان‌ها را بگیرد قابلمه را روی شعله بگذارید. برای این‌که مواد مغذی استخوان‌ها در آب رها شوند، چند قاشق چای‌خوری آب لیمو نیز به آب درون قابلمه اضافه کنید. بعد از پختن گوشت‌ها، چربی‌ها را از استخوان‌ها جدا کنید و آن‌ها را دور بریزید و در آخر به مخلوط آبگوشت و گوشت گاو، سبزیجات را اضافه کنید و حدود 20 دقیقه به آن فرصت دهید تا خوب جا بیفتد.

 

سوپ ماهی برای گربه:


برای تهیه سوپ برای گربه با گوشت ماهی، مراحل زیر را دنبال کنید:

 

 

ابتدا گوشت ماهی را جدا بپزید و در ظرفی جدا، سیب زمینی و هویج را خوب بپزید. سبزیجاتی مانند شاهی را نیز درون قابلمه بریزید تا به‌خوبی بپزند. سیب زمینی و هویج پخته شده را با چنگال له کرده و یا درون مخلوط‌کن بریزید. سپس این مواد را با یکدیگرمخلوط کنید و پس از آن، سوپ شما آماده است.

 

سوپ برای بچه گربه:
 
بچه گربه‌ها به ویژه آن‌هایی که بدون مادر، بزرگ می‌شوند، به توجه و غذای مقوی بیشتری نسبت به سایر گربه‌ها احتیاج دارند. بچه گربه علاوه بر شیر مادر، به موادی نیاز دارد که باعث رشد و محکم شدن استخوان‌ آن‌ها شود. سوپ با مواد مغذی و مخصوص بچه گربه‌ها از غذاهایی است که به تقویت او کمک می‌کند.

 

 

معمولا بچه گربه جثه‌ای کوچک دارد و تا کسب برخی از مهارت‌ها، توانایی لازم برای انجام بعضی از کارها را ندارد، سوپ به‌عنوان غذایی آبکی و دارای ترکیبات ریز، به دستگاه گوارش آن‌ها کمک می‌کند تا راحت‌تر غذا را هضم کنند. حتی اگر بچه گربه شما کمی بد غذا است، سوپ گربه یک غذای لذیذ و خوش‌خوراک به حساب می‌آید که باب سلیقه بسیاری از بچه گربه‌های خانگی قرار می‌گیرد. بچه گربه‌ها با خوردن سوپ، پروتئین و دیگر املاح لازم برای بدنشان را جذب می‌کنند و به‌طور طبیعی و بدون مشکل رشد می‌نمایند. استخوان‌های او از همان ابتدا با استحکام زیاد رشد کرده و او در آینده گربه‌ای قوی و سالم می‌شود. 

 

سخن آخر:


سوپ یکی از غذاهایی است که با ترکیبات مقوی، باب سلیقه بسیاری از گربه‌ها می‌باشد. این غذا می‌تواند یک غذای کامل به حساب بیاید و با داشتن مواد مغذی، به استحکام استخوان‌های گربه شما کمک کند. انواع مختلفی از این غذا وجود دارد، پس شما می‌توانید آموزش سوپ برای گربه را با دقت دنبال کنید تا غذایی مقوی و لذیذ به حیوان خانگی‌تان بدهید.

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده

جدیدترین مطالب

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش