۰

تخفیف‌های روزانه 👈

7 نکته کلیدی درباره نقش حیوانات خانگی در فنگ شویی


حیوانات خانگی نیازمند انرژی مثبت و عشق هستند و این انرژی را به ما منتقل می‌کنند. آن‌ها به ما اجازه می‌دهند عشقمان را بیان کنیم و اغلب به‌عنوان عضوی از خانواده شناخته می‌شوند. بنابراین، هنگامی‌که به فنگ شویی منزل می‌پردازیم، نیازمندی‌های حیوان خانگی را نیز باید در نظر بگیریم.

دستورالعمل‌های ساده‌ای برای فنگ شویی حیوان خانگی وجود دارد که شامل مراقبت، تغذیه و تأثیر حیوان بر روابط، مسائل مالی و سلامتی ما می‌شود. با ما همراه باشید:

 

حیوانات خانگی فنگ شویی خوبی هستند: 


حیوانات خانگی انرژی و حس زندگانی بالایی به خانه ما می‌آورند و حتی در عدم حضور‌شان، فضای پویا و پرانرژی را فراهم می‌کنند. به‌عنوان‌مثال: سگ‌ها با مراقبت و پارس کردنشان، احساس امنیت را در ما تقویت می‌کنند و با خوشحالی‌شان، لحظات شادی ما را دوچندان می‌کنند.


نوازش و مراقبت از حیوان خانگی نه‌تنها به آن‌ها، بلکه به ما نیز انرژی فنگ شویی می‌دهد و اظهار عشق، همواره فعالیتی بسیار مفید است. بااین‌حال، گاهی اوقات حیوانات ممکن است منجر به ناهنجاری‌های فنگ شویی شوند. در ادامه متن، برخی از عواملی که ممکن است حیوانات برای فنگ شویی منزل نامناسب باشند، آورده شده است:

 

حفظ تعادل در انسان‌ها و حیوانات توسط فنگ شویی: 
در نگهداری حیوانات خانگی، رعایت سلسله‌مراتب صحیح بسیار مهم است. برخی مشکلات مختلف، از مسائل عاطفی تا مشکلات سلامتی، به دلیل تسلط حیوانات بر افراد به وجود آمده است. باید به خاطر داشته باشید که شما صاحبان خانه هستید و این ترتیب باید حفظ شود.


علاوه بر این، فنگ شویی مناسب به تعادل نیاز دارد. گاهی اوقات حیوانات ممکن است شرایط مناسبی برای زندگی نداشته باشند و در آن توجه و مراقبت مناسبی نیز به آن‌ها نشود اما در برخی مواقع دیگر، حیوانات به‌مراتب بالاتر از افراد خانواده قرار می‌گیرند که این به ناهنجاری در ترتیب خانه اشاره می‌کند. در این شرایط، فنگ شویی تحت تأثیر قرار می‌گیرد و زندگی به حالتی که باید باشد، نخواهد رسید.

 

 

فنگ شویی خوب، یعنی از حیوانات به خوبی نگهداری شود: 


اگر حیوانات خانگی به خوبی نگهداری نشوند، این موضوع به بدترین حالت ممکن ختم می‌شود. درصورتی‌که آکواریوم ماهی‌ها تمیز و شفاف نباشد، انرژی ماهی‌ها و شما به خوبی منتقل نمی‌شود. فنگ شویی و ثروت درباره ماهی‌ها، نشانه موفقیت است و اگر آب آکواریوم کدر و کثیف باشد، این می‌تواند باعث از بین رفتن فنگ شویی و ثروت شود. همچنین، آب آلوده می‌تواند به مشکلات سلامتی منجر شود. یکی از بدترین شرایطی که ممکن است تجربه کنیم، آکواریومی است که از شدت تیرگی، حتی نمی‌توان ماهی‌ها را در آن دید.


حضور آکواریوم ناپاک و کدر در خانه، می‌تواند تصورات منفی را در ذهن مهمانان و صاحب‌خانه ایجاد کند. بچه‌هایی که در این محیط زندگی می‌کنند، با مشاهده بی‌توجهی والدینشان به تمیزی آب ماهی‌ها، انرژی و پیام منفی دریافت می‌کنند. اولویت باید بر سلامت و مراقبت از حیوانات خانگی قرار گیرد و در صورت عدم امکان نگهداری مناسب، بهتر است آن‌ها را به خانه نیاورید. نگهداری حیوانات در شرایط نامناسب به فنگ شویی بدی منجر می‌شود.

 

7 قانون فنگ شویی در رابطه با حیوانات: 

 

1. برای حیوانات، استفاده از مبلمان بدون محدودیت مجاز نیست، مگر آن که از مبلمانی خاص برای خودشان استفاده کنند. این اقدام باعث می‌شود تا آن‌ها در ارتفاعی برابر با انسان‌ها قرار گیرند و نسبتی برابر بین آن‌ها و افراد خانه ایجاد شود.

 

2. حیوانات باید از خوابیدن روی تخت، به‌ویژه تختخواب زن و شوهر، منع شوند. این کار می‌تواند باعث پرت شدن حواس و تمرکز زن و شوهر از یکدیگر شود و درنتیجه مشکلاتی در زندگی عاشقانه و رابطه آن‌ها ایجاد کند. بهتر است حیوانات اجازه ورود به اتاق‌خواب را نداشته باشند. درصورتی‌که بین خوابیدن حیوان روی زمین یا روی تخت، یکی را انتخاب کنید، بهتر است زمین را برای خواب حیوان انتخاب کنید. بنابراین، همیشه به حیوانات اجازه خوابیدن روی تخت را ندهید تا رابطه شما با همسرتان را تحت تأثیر قرار ندهد.

 

 

3. حیوانات نباید اولین چیزی باشند که کسی در خانه‌تان متوجه آن‌ها می‌شود. آن‌ها باید خانه را بهتر کنند، نه اینکه بر آن مسلط شوند. اگر اولین چیزی که در خانه کسی می‌بیند یا استشمام می‌کند، ظرف خاک گربه باشد، قطعاً مشکل به‌وجود خواهد آمد. این شرایط باعث می‌شود اعضای خانواده همیشه در حال سروکله زدن با یکدیگر باشند. به‌علاوه، اگر سگی دارید که به‌محض ورود مردم به خانه شروع به پارس کردن، پریدن، ترساندن و تهدید آن‌ها می‌کند، به‌وضوح محیطی نامناسب ایجاد می‌کنید و ترس را همراه با مهمانانتان دعوت می‌کنید.


شاید نخستین بار که چنین موقعیتی را تجربه می‌کنید، متوجه نشوید که آیا واقعاً این محیطی است که می‌خواهید در آن زندگی کنید یا خیر اما اگر چنین شرایطی وجود دارد، حداقل کاری که می‌توانید انجام دهید این است که هنگام مهمانی، سگتان را به ماندن در اتاقی دیگر عادت دهید. این کار می‌تواند ترسی که سگ به شما انتقال می‌دهد را کاهش دهد و محیطی مطمئن‌تر و آرام‌تر را برای شما و مهمانانتان ایجاد کند. این مشکل همچنین باعث می‌شود انرژی ازدست‌رفته و انگیزه کم شود و حل این مشکل باعث می‌شود تجربه زندگی در خانه‌تان بهتر و مثبت‌تر شود.

 

4. حیوانات نباید ارزشی بالاتر از نزدیکان و خانواده‌تان داشته باشند. درست است که تعادل در فضای خانه مهم است اما اگر حیوانات در جایگاه بالاتری نسبت به انسان‌ها قرار بگیرند، تعادل خانه به خطر می‌افتد. به‌عنوان‌مثال: زنی که عکسهای سگش را در جای جای خانه قرار می‌دهد و حتی تابلوی رنگ‌روغنی از سگش را بالای تختخواب آویزان می‌کند، نشانه‌ای از عدم تعادل و اولویت‌بندی صحیح را نشان می‌دهد. این وضعیت ممکن است باعث مشکلات در روابط او با دیگران، به‌خصوص با شریک زندگی‌اش شود. 


5. درست است که نگهداری حیوانات خانگی و ایجاد روابط مهربانانه با آن‌ها تجربه‌ای خوشایند است اما باید توجه داشته باشید که سلامت شما در اولویت قرار دارد. افرادی که با مشکلات سلامتی روبرو هستند و به‌طور همزمان از تعداد زیادی حیوان خانگی نگهداری می‌کنند، ممکن است بخواهند به عاملی خاص مانند گرده‌افشانی گل‌ها اشاره کنند. بااین‌حال، باید بهبود بخشیدن به محیط زندگی‌تان ازجمله حفظ بهداشت و تمیزی، در نظر گرفته شود. به‌علاوه، در هماهنگی با فلسفه فنگ شویی، ایجاد انرژی مثبت و فعال در خانه می‌تواند با پخش موسیقی و بهره‌مندی از روشنایی مناسب حاصل شود، تا محیطی آرام و معطر را برای مهمان‌هایتان فراهم کنید.


6. ازلحاظ تأثیر حیوانات خانگی بر حضور مهمانان و دوستان در خانه، می‌توانید اقداماتی انجام دهید تا احساس تمیزی و آرامش در محیط زندگی‌تان ایجاد شود. راه‌حل ساده می‌تواند استفاده از پرز گیر برای جدا کردن موهای حیوان خانگی از لباس‌های مهمانان باشد. این اقدام می‌تواند جلوی انتقال موها و ایجاد احساس ناپاکی را بگیرد. همچنین، توجه به جزئیاتی مانند: استفاده از رنگ‌های روشن، نورپردازی مناسب و پخش موسیقی، می‌تواند انرژی مثبت و آرامش را در خانه‌ شما تقویت کند و احساس خوشایندی را برای مهمانانتان به ارمغان بیاورد. به‌این‌ترتیب، شما می‌توانید همزمان با نگهداری از حیوانات خانگی، محیطی مناسب برای دوستان و خانواده‌ ایجاد کنید و از حضور آن‌ها لذت ببرید.

 


7.    در فنگ شویی، می‌توان از حیوانات خانگی استفاده نمود و از حضور آن‌ها در خانه بهره‌مند شد. برخی حیوانات می‌توانند نمادهایی از ویژگی‌ها و انرژی‌های مثبت باشند. به‌عنوان‌مثال: سگ‌ها می‌توانند انرژی مثبت و شادابی را به خانه بیاورند. ماهی‌ها معمولاً به موفقیت و پیشرفت مرتبط می‌شوند و لاک پشت‌ها نماد عمر طولانی و استحکام هستند. همچنین، گربه‌ها می‌توانند سمبل موفقیت مالی و ثروت باشند.


بنابراین، نگهداری و تربیت حیوان خانگی به نحوی است که به سرزندگی، نشاط و انرژی مثبت در خانه شما کمک کند و درعین‌حال تعادل و فنگ شویی را حفظ کند، بسیار مهم است. به‌این‌ترتیب، حضور حیوان خانگی شما به‌عنوان عنصری مثبت و مفید در محیط زندگی‌تان به ارمغان می‌آورد.


 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده

جدیدترین مطالب

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش