۰

تخفیف‌های روزانه 👈

توله‌ سگ‌ های سلبریتی‌ های جهان


سرپرستی و نگهداری از سگ‌ها به‌عنوان حیوان خانگی از هزاران سال پیش رواج داشته است. در ابتدا، سگ‌ها به‌عنوان نگهبانان خانه یا کمک در شکار استفاده می‌شدند. با گذر زمان، روش‌های حفظ امنیت خانه تغییر کرد و شکار دیگر از بین رفت اما سگ‌ها از فهرست حیوانات خانگی محبوب حذف نشدند. آن‌ها وارد خانه‌های انسان‌ها شدند و رابطۀ نزدیک‌تری با آن‌ها برقرار کردند. امروزه همچنان سگ‌های خانگی با انسان‌ها زندگی می‌کنند و جزئی از خانواده آن‌ها به‌حساب می‌آیند.


سلبریتی‌ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند و بسیاری از آن‌ها سرپرستی تعدادی سگ را به عهده دارند. همۀ ما از مزایای نگهداری سگ به‌عنوان حیوان خانگی آگاه هستیم و می‌دانیم که تأثیرات مثبت این کار چقدر زیاد است. لذا در ادامه این متن، به بررسی سگ‌های سلبریتی‌های معروف می‌پردازیم و با آن‌ها آشنا می‌شویم:


کدام سلبریتی‌ها توله‌سگ دارند؟  


باراک اوباما:

 
رییس‌جمهور سابق ایالات‌متحده آمریکا، باراک اوباما است. او به‌عنوان سلبریتی، رابطه نزدیکی با حیوانات داشته و دو سگ با نام‌های بو و سانی دارد. باراک اوباما در طی دوره ریاست‌جمهوری‌اش با این دو سگ و بقیه اعضای خانواده‌اش در کاخ سفید زندگی می‌کردند و بو و سانی، در محوطه سبز کاخ سفید به گردش می‌پرداختند. هر دو آن‌ها دارای پوشش پشمالو و سیاه هستند و تصاویر زیادی از آن‌ها توسط ژورنالیست‌ها منتشرشده است.


 ملکه الیزابت: 


ملکه الیزابت، از سال ۱۹۵۲ به‌عنوان ملکه بریتانیا خدمت می‌کرد و تعداد زیادی سگ داشت. بیشتر سگ‌های او از نژاد ولش کورگی بودند اما اخیراً آخرین نمونه‌های این نژاد از بین رفته‌اند و بقیه سگ‌های او دارای نژادهای مختلفی هستند. این بانوی بزرگ، تقریباً ۳۰ سگ را نگهداری می‌کرد و روزانه به هر کدام از آن‌ها توجه می‌کرد. این سگ‌ها به‌عنوان عضوی از خانواده سلطنتی محسوب می‌شدند و حتی پس از مرگ ملکه نیز در بهترین شرایط ممکن نگهداری می‌شوند.

 


پرنس ویلیام: 


پرنس ویلیام که تا چندی پیش جزء خاندان سلطنتی انگلیس بود و اکنون از این خاندان جدا شده است، سرپرست سگی به نام والاست را بر عهده دارد که متعلق به خاندان میدلتون یعنی خاندان همسرش، می‌باشد. در ابتدا، زمانی که این دو فرد سرپرستی‌شان را از والا اعلام کردند و به‌نوعی دنبال توجه رسانه‌ها بودند، رسانه‌ها به والا اهمیت زیادی نمی‌دادند اما امروزه این سگ در میان ژورنالیست‌ها بسیار محبوب است. والا در سال ۲۰۱۱ متولد‌شده است و جثۀ بزرگی ندارد.


تام هاردی : 


 تام هاردی، بازیگر آمریکایی که به رفتار دوستانه با حیوانات و علاقه‌ای به آن‌ها مشهور است، از زمانی که کودک بوده و با پدر و مادرش زندگی می‌کرد، سرپرستی سگ کوچکی را بر عهده داشته است و در حال حاضر نیز سگ‌های دیگری دارد. تام هاردی در دبستان هنگام جدا شدن از سگش، با زور او را جدا می‌کرده و به مدرسه می‌رفت اما شب‌ها با سگش می‌خوابید. تام سگش را بسیار دوست داشت و از او مراقبت می‌کرد. این در حالی بود که همکلاسی‌هایش همیشه پس از مدرسه مسابقه‌ای برگزار می‌کردند که سگ‌هایشان با یکدیگر بجنگند. این رفتار ناراحت‌کننده‌ای برای تام هاردی محسوب می‌شد.


ولادیمیر پوتین: 


ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور کشور روسیه، یکی دیگر از سلبریتی‌هایی است که عاشق حیوانات است و سرپرستی تعدادی سگ را بر عهده دارد.

 


افراد سیاسی در سراسر جهان به خوبی می‌دانند که یکی از راه‌های جلب توجه و شروع رابطه دوستانه با ولادیمیر پوتین، هدیه دادن سگ به او است. بنابراین، تمامی پنج سگ که پوتین به آن‌ها سرپرستی می‌کند، هدایایی از سیاستمداران مختلف دنیا بوده‌اند. در حال حاضر، پوتین ۴ سگ به نام‌های پاشا، ورنی، یوم و بافی دارد. این سگ‌ها بسیار شناخته‌شده هستند و آن‌ها به‌نوعی سلبریتی محسوب می‌شوند. پوتین جزء افرادی است که نژاد هیچ‌کدام از سگ‌هایش با دیگری مشابه نیست و هرکدام از آن‌ها نژاد متفاوتی دارند.


 جاستین ترودو: 


جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا، یکی دیگر از سلبریتی‌هایی است که به‌شدت دوست دار حیوانات است و هفته‌ای چندین بار به مراکز نگهداری سگ‌های بی‌سرپرست سرکشی می‌کند. او تا‌به‌حال تعداد زیادی سگ داشته است و به‌تازگی مسئولیت سگ جدیدی را برعهده‌گرفته است. فرهنگ‌سازی جاستین ترودو برای سرپرستی از حیوانات خانگی، از طریق صفحه اینستاگرامش، او را به نخست‌وزیری بسیار محبوب تبدیل کرده است. آخرین سگی که جاستین ترودو به سرپرستی گرفته است، سگی سخت‌جان است که از طوفان هاروی جان سالم به در برده است و نام او کوما است.


 هیو جکمن: 


هیو جکمن بازیگر معروفی است که به خاطر بازی در سری فیلم "مردان ایکس" شناخته‌شده می‌باشد. او دو سگ دارد که یکی از آن‌ها را در سال ۲۰۱۰ و دیگری را در سال ۲۰۱۴ به خانواده‌اش اضافه کرده است.

 


هیو جکمن پول زیادی را برای خرید لباس برای سگ‌هایش صرف می‌کند و روزانه با لباس‌های متنوع آن‌ها را به گردش می‌برد. رابطۀ او با سگ‌هایش به حدی خوب است که ژورنالیست‌ها به آن‌ها به‌عنوان پدر و فرزند اشاره می‌کنند. نام سگ بزرگ هیو جکمن دالی است و نام سگ کوچک‌تر آلگرا می‌باشد.


 هیلاری داف: 


یکی از سلبریتی‌های خانم که علاقه بسیاری به نگهداری از سگ‌ها دارد، هیلاری داف است. این علاقه به نگهداری از سگ‌ها باعث نشده است که این زن فرزند نداشته باشد. رابطه پسر هیلاری داف با سگ‌ها بسیار خوب و مهربانانه است و می‌تواند ساعت‌ها با آن‌ها بازی کند. در حال حاضر، این خانواده تعدادی سگ را نگهداری می‌کند و نام برخی از آن‌ها جک، کوکو، لولا و دوبیس است.


مایکل فلپس: 


مایکل فلپس، ورزشکار پرافتخار المپیک، صفحات جداگانه‌ای در اینستاگرام برای انتشار محتوای سگ‌هایش ایجاد کرده است. او روزانه عکس‌هایی از فعالیت‌های مختلف مانند: غذاخوردن، گردش، استراحت و غیره را در اکانت‌های سگ‌هایش منتشر می‌کند.

 


علاوه بر این، مدیریت صفحات پسران مایکل فلپس نیز بر عهده‌ی او است و او به‌طور هم‌زمان پنج صفحه را مدیریت می‌کند. نام بچه‌های مایکل فلپس، بومر و بکت است و نام سگ‌هایش جونو و لجند است. جالب است بدانید که در بیوی صفحه‌های آن‌ها نوشته‌شده است که بومر و بکت خواهر و برادر کوچک‌تر جونو و لجند هستند!


لویس همیلتون : 


این سلبریتی که شهرتش را به خاطر قهرمانی در مسابقات فرمول یک کسب کرده، از دوران بچگی، سرپرست سگی به نام کوکو بود. متأسفانه، کوکو اخیراً به دلیل بروز حمله قلبی در آغوش لویس همیلتون از دست رفت و به زندگی‌اش پایان داد. لویس همیلتون از ابتدا در جریان مشکلات سلامتی کوکو بود و بااین‌حال او را به سرپرستی گرفت و تا آخرین لحظه زندگی کوکو، او را دوست داشت.

 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده

جدیدترین مطالب

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش