۰

تخفیف‌های روزانه 👈

10 فیلم جذاب درباره سگ ها


این مطلب به بررسی 10 فیلم معروف درباره‌ سگ‌ها می‌پردازد و احتمالاً مطالعه این مطلب، شما را وسوسه خواهد کرد تا سرپرستی یکی از این حیوانات معصوم و دوست‌داشتنی را به عهده بگیرید. 

 

با هیچ متر و معیاری، نمی‌توان منکر تأثیر مثبت حیوانات خانگی و به‌ویژه سگ‌ها در زندگی انسان‌ها شد و دیدن فیلم‌هایی درباره این حیوانات، می‌تواند احساسات ما را تا حدی تحریک نماید که اشک از چشمانمان سرازیر شود. این داستان‌ها چنان بر احساسات ما تأثیر می‌گذارند که گاهی از میزان درک و فهم سگ‌ها انگشت به دهان خواهیم شد، لحظاتی با دیدن شیطنت‌ها و شیرینی این موجودات وفادار، قند در دلمان آب می‌شود و گاهی اوقات از دردسرها و خرابکاری آن‌ها کلافه می‌شویم. 

 

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که به دیدن فیلم‌هایی درباره سگ‌ها علاقه دارید، دعوت می‌کنیم تا با مطلب "10 فیلم جذاب برای علاقه‌مندان به سگ‌ها" همراه پت مال 24 باشید:


1. هاچی؛ داستان یک سگ:


فیلم زیبای هاچی؛ داستان یک سگ (Hachi: A Dog’s Tale)، داستان سگ وفاداری به نام هاچیکو است که در سال ۲۰۰۹ به کارگردانی لاسه هالستروم ساخته و با استقبال علاقه‌مندان به سگ‌ها مواجه شد. این فیلم بر اساس ماجرای زندگی واقعی سگی ژاپنی از نژاد آکیتا است و این سگ در سراسر جهان به دلیل وفاداری بی‌دریغ پس از درگذشت صاحبش، شناخته می‌شود. فیلم هاچی، درباره استاد دانشگاهی است که سگی بی‌خانمان را پیدا کرده و به خانه خویش می‌برد. این اتفاق منجر به پیوند عمیقی میان او و سگ طی دوره زمانی کوتاهی می‌شود که حتی پس از مرگ این استاد دانشگاه نیز ادامه می‌یابد. این فیلم محصول بریتانیا است و بازیگرانی همچون: ریچارد گره، خوان آلن و سارا رومر در آن ایفای نقش می‌کنند.

 


2. مارلی و من:


مارلی و من (Marley & Me)، فیلمی در ژانر درام کمدی است که در سال ۲۰۰۸ به کارگردانی دیوید فرانکل ساخته شده است. این فیلم داستان سگ لابرادور طلایی به نام مارلی را دنبال می‌کند که وارد زندگی زوجی متأهل و خوشبخت می‌شود. این فیلم به‌طور عمده حول محور روابط انسانی و ارتباطات میان انسان‌ها و حیوانات خانگی ساخته شده است که طی آن، زوج متأهل و فرزندانشان ازطریق شیطنت‌ها و بازی‌های مارلی، درس‌هایی ارزشمند درباره زندگی یاد می‌گیرند. این فیلم ممکن است احساسات شما را تحریک کند و اشک را بر روی چشمانتان بیاورد. مارلی و من محصول کشور ایالات متحده آمریکا است که بازیگرانی همچون: جنیفر آنیستون، اوون ویلسون و اریک دین در آن حضور دارند.


3. هدف یک سگ:


"هدف یک سگ" فیلمی در ژانر درام و ماجرایی است که سال ۲۰۱۷ توسط لاسه هالستروم ساخته شده است. داستان این فیلم درباره چهار سگ است که پس از مرگ، در کالبد سگ دیگری زنده می‌شوند و در طول سفر مرگ و زندگی به دنبال هدف واقعی هستند. این فیلم به نظر می‌رسد که با مفهوم زندگی و مرگ به ویژه از دیدگاه کودکان، زمینه‌ای برای تأمل فراهم می‌کند. امیدواری به زندگی بعد از مرگ و ایده‌ پیدا کردن شادی در هر لحظه، ازجمله موضوعاتی است که این فیلم به زیبایی به آن‌ها پرداخته می‌شود. بریت رابرتسون، دنیس کواید و جاش گد، بازیگران شاخص فیلم هدف یک سگ هستند.

 


4. 101 سگ خال‌دار:


فیلم کلاسیک 101 سگ خال‌دار (101 dalmatians)، به کارگردانی استیون هرک و با بازی گلن کلوز، جف دانیلز و جولی ریچاردسون، در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. این فیلم درباره آنیتا طراح لباس و راجر نویسنده بازی‌های رایانه‌ای است که می‌خواهند توله‌‌سگ‌های خال‌دار را از دست کروئلا بدجنس نجات دهند. کروئلا زنی دیوانه است که قصد دارد از پوست سگ‌ها برای ساخت چند کت استفاده کند. این فیلم با ارائه داستانی جذاب و پرهیجان، علاوه بر سرگرمی پیام‌های ارزشمندی درباره محافظت از حیوانات و همدلی انسانیت منتقل می‌کند.


5. بورلی‌هیلز چیواوا:


بورلی‌هیلز چیواوا (Beverly Hills Chihuahua)، فیلمی کمدی درباره سگی به نام "کلوئی" است که به کارگردانی راجا گاسنل و با بازی پایپر پرابو، مانولو کاردونا و جیمی لی کرتیس در سال ۲۰۰۸ به نمایش درآمد. این فیلم داستان زندگی سگی ثروتمند و نازنین به نام کلوئی از نژاد چیواوا است که با سگ پلیس بازنشسته‌ای به نام دلگادو رابطه برقرار می‌کند. کلوئی در حال گذراندن تعطیلات به همراه صاحبش، گم می‌شود و برای بازگشت به خانه، به دوستان جدید و سگی از نژاد ژرمن شپرد اعتماد می‌کند. این فیلم داستانی سرگرم‌کننده و ماجراجویانه است که برای خوانندگان علاقه‌مند به چیواواها توصیه می‌شود.

 


6. سگ من اسکیپ:


فیلم سگ من اسکیپ (My Dog Skip) به کارگردانی جی راسل و با بازی فرانکی میونیز، دنیل لین و کوین بیکن در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. این فیلم داستان پسر جوانی را روایت می‌کند که در روز تولدش توله‌سگی به نام اسکیپ را هدیه می‌گیرد و آن‌ها نهایت بهترین دوستان یکدیگر می‌شوند. داستان این فیلم از زبان صاحب سگ ویلی موریس، روایت می‌شود و با بازگشت به گذشته، رابطه‌ی او با سگ دوست‌داشتنی‌اش به نام اسکیپ را نشان می‌دهد. این فیلم احساسات شما را قلقلک می‌دهد به ویژه اگر سگ بزرگی باشید و شما را با دنیای روابط ناب انسان و حیوانات همراه می‌کند.


7. بنجی:


فیلم بنجی (Benji) به کارگردانی براندون کمپ و با بازی داربی کمپ، گابریل بیتمن و کیلی سانچز در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این فیلم بازسازی از فیلمی با همین نام از سال ۱۹۷۴ است و داستان دو بچه مدرسه‌ای را روایت می‌کند که با سگی بدقلق دوست می‌شوند و درنهایت وقتی جان این کودکان به خطر می‌افتد، آن‌ها را نجات می‌دهد. کارتر و خواهرش با بنجی که سگی خیابانی است، دوست می‌شوند و این سگ باهوش به تدریج راه خانه‌ آن‌ها را یاد می‌گیرد و همراه آن‌ها می‌ماند. دوستی آن‌ها پس از مدتی به اتفاق ناگواری برای کارتر منجر می‌شود و بنجی تمام تلاشش را برای نجات او به کار می‌گیرد. این فیلم داستانی دلنشین و پر از هیجان است که دوستی و اراده‌ بنجی برای نجات دوستش را به تصویر می‌کشد.

 


8. بتهوون:


فیلم بتهوون (Beethoven) به کارگردانی برایان لوانت و با بازی چارلز گرودین، بانی هانت و دین جونز در سال ۱۹۹۲ منتشر شد. این فیلم داستان کلاسیک دیگری برای بچه‌های دهه‌ ۶۰ می‌باشد. در داستان این فیلم، دامپزشک بدجنسی برای انجام آزمایشاتش، چند سگ را از مرکز نگهداری حیوانات می‌دزدد. یکی از این سگ‌ها به نام بتهوون که از نژاد سنت برنارد است، از او می‌گریزد و به خانواده‌ای پناه می‌برد. در ابتدا پدر خانواده با نگهداری از بتهوون مخالفت می‌‌کند اما با اصرار مادر و فرزندان، نگهداری از او را می‌پذیرد. زمانی که بتهوون به خانواده می‌پیوندد، اتفاقات جالبی رخ می‌دهد که از شما دعوت می‌کنیم که حتماً آن را مشاهده کنید. 


9. لسی:


فیلم لسی (Lassie) به کارگردانی هانو اولدردیسن و با بازی بلا بیدینگ، سباستین بزل و نیکو ماریشکا در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. داستان این فیلم درباره دوستی سگی به نام لسی و پسری 12 ساله به نام فلورین است که بیشتر وقتشان را با یکدیگر می‌گذرانند اما زمانی که پدر فلورین کارش را از دست می‌دهد، آن‌ها مجبور می‌شوند از یکدیگر جدا شوند.

 

پس از اینکه لسی برای سرپرستی موقت به خانواده دیگری سپرده می‌شود، این سگ با پیدا کردن فرصتی مناسب از خانه‌ جدید فرار می‌کند و تصمیم می‌گیرد برای برگشت به خانه و دیدن فلورین، مسافتی ۵۰۰ کیلومتری را طی کند. داستان فیلم از این لحظه، سرشار از ماجراهای جالب و هیجان‌انگیزی برای تماشاگران است و آن‌ها شاهد این هستند  که طی این سفر چه اتفاقاتی برای لسی رقم می‌خورد و او برای رسیدن به مقصدش یعنی خانه فلورین با چه چالش‌هایی مواجه می‌شود.

 


10. مکس:


فیلم مکس (Max) به کارگردانی بوآز یاکین و با بازی توماس هیدن چرچ، جاش ویگینز و لوک کلینتنک در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این فیلم ادای احترامی به سگ‌های نظامی می‌باشد و سختی‌های پیش‌روی این حیوانات را به نمایش می‌گذارد. در ابتدای داستان، ما با سگ جنگی آشفته‌ای در دنیای واقعی روبرو می‌شویم و نگاهی به سازگاری او در جامعه داریم اما همراه با این سفر، ماجراجویی‌های زیادی نیز رخ می‌دهد.

 

بعد از آسیب دیدن مکس سگ نظامی، او توسط خانواده‌ای به سرپرستی گرفته می‌شود و داستان تکان‌دهنده‌ای از زندگی او آغاز می‌شود. ماجرای فیلم مکس نشان می‌دهد که چگونه سگ نظامی آسیب‌دیده با کمک و عشق خانواده‌ای که او را به سرپرستی گرفته‌اند، بهبود می‌یابد و در کنار آن‌ها ماجراجویی‌هایی پر از هیجان را تجربه می‌کند. این فیلم تلاشی برای ابراز احترام به تمامی سگ‌های نظامی است که با شجاعت و وفاداری طی مأموریت‌های مختلف به انسان‌ها خدمت می‌کنند.

 

 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

جدیدترین مطالب

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش