۰

تخفیف‌های روزانه 👈

جزیره خرگوش ‌ها؛ مکانی اسرار آمیز اما غم انگیز!

 

جزیره خرگوش‌ ها مقصدی جذاب و منحصر به فرد در دریای داخلی ژاپن می‌باشد. جزیره ‌ای که پر از خرگوش‌ های دوست‌ داشتنی و بازیگوش است.

 

اوکونوشیما جزیره کوچکی در دریای ژاپن است. مسیرهای پیاده‌روی، مکان‌های دیدنی و تاریخی زیادی در این جزیره وجود دارند اما برای این‌که خرگوش‌های زیادی در این جزیره زندگی می‌کنند به آن جزیره خرگوش‌ها می‌گویند. اوکونوشیما به بهشت زمینی برای عاشقان خرگوش نیز معروف می‌باشد. گویی رؤیایی از جنس لطافت و پشمالو بودن به حقیقت پیوسته است و خرگوش‌ها در هر گوشه‌وکنار جزیره به جست‌وخیز و بازی می‌پردازند.

 

راز جزیره خرگوش‌ها:


جزیره اوکونوشیما یا جزیره خرگوش‌ها، رازی تاریک از جنگ جهانی دوم را به همراه دارد. زمانی از این جزیره به‌عنوان مکانی فوق‌سری برای آزمایش سلاح‌های شیمیایی استفاده می‌شد اما تنها چیزی که از آن باقی‌مانده، هزاران خرگوش وحشی است. جزیره خرگوش‌ها اکنون به یکی از زیباترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های ژاپن تبدیل شده است که درست مانند جزیره گربه‌‌ها، طرفداران خاصی دارد.

 

 

منشأ خرگوش‌های جزیره:


شاید منتظر داستانی زیبا از نحوه ورود خرگوش‌ها به این جزیره باشید اما اوکونوشیما سرگذشت و ریشه سیاهی دارد. اینکه چگونه خرگوش‌های اروپایی در وهله اول دقیقاً به این جزیره آمدند کمی رمزآلود است. با‌‌این‌حال اکثر مورخان معتقدند که دولت ژاپن از حدود سال 1929 خرگوش‌هایی را برای آزمایش سلاح‌های شیمیایی به این جزیره آورده است. 

 

 

ارتش ژاپن در اوکونوشیما گازهای سمی برای جنگ تولید می‌کرد و آن را روی خرگوش‌ها آزمایش می‌کرد. دولت این کشور تلاش می‌کرد تا چنین فاجعه بزرگی را پنهان کند و داستانی دیگر از منشأ خرگوش‌های جزیره بسازد. آن‌ها مدعی بودند که خرگوش‌ها توسط توریست‌ها و کودکان به جزیره آورده شده‌اند و به‌مرورزمان جمعیت آن‌ها افزایش‌یافته است.

 

 

خرگوش‌های وحشی اما بازیگوش جزیره:


در دل طبیعت، میان سبزه‌ها و گل‌ها، موجودی ظریف و زیبا به نام خرگوش زندگی می‌کند. اگر گذرتان به حیات‌وحش افتاده باشد و از کنار خرگوش‌ها عبور کرده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که این موجودات دوست‌داشتنی به‌محض دیدن شما، با تمام سرعت پا به فرار می‌گذارند. خرگوش‌ها در برابر خطر، هیچ سلاحی برای دفاع ندارند و تنها راه نجات آن‌ها در برابر خطر، فرار است اما خرگوش‌های جزیره اوکونوشیما از این قاعده مستثنا هستند و به‌طور کاملاً متفاوتی عمل می‌کنند. این حیوانات وحشی‌اند ولی لحظه‌ای برای پریدن و جست‌و‌خیز در اطراف بازدیدکنندگان از این جزیره‌ درنگ نمی‌کنند.

 

 

سخن آخر:

جزیره خرگوش‌ها مکانی جذاب برای هر بازدیدکننده‌ای می‌باشد. با وجود سرگذشت تلخ این جزیره و استفاده از این حیوانات برای آزمایش‌های سمی، اکنون این مکان به جایی ارزشمند برای خرگوش‌ها تبدیل شده است. شما می‌توانید در این جزیره با خرگوش‌های دوست‌داشتنی و پشمالو بازی کنید و لذت ببرید. عکس‌های یادگاری با خرگوش‌ها بگیرید و خاطرات این سفر را ثبت کنید. جزیره خرگوش‌ها به‌دوراز هیاهوی شهر و در دل طبیعتی بکر و زیبا، حال و هوای شما را به‌طور کامل عوض می‌کند. قدم‌زدن در این جزیره و تنفس هوای پاک، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای هر بازدیدکننده‌ای به وجود می‌آورد. 

 

بیشتر بخوانید ...

 

1. دلایل پرخاشگری خرگوش

 

2. عوامل مؤثر بر طول عمر خرگوش ها

 

3. بارداری و تولید مثل خرگوش

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

جدیدترین مطالب

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش